El Mercat de Sant Pere, inaugurat el 8 de desembre de 1928, es va construir per donar resposta a la necessitat de tenir un espai més ampli per a la venda d'aliments degut al creixement del barri cap al nord de la ciutat. 

Abans de la seva construcció, els veïns es proveïen en un petit quiosc de venda de carn situat a la placeta de la Creu, que es va quedar insuficient davant l'expansió del barri. 

L'edifici, obra de l'arquitecte Melcior Vinyals i Muñoz, és un exemple destacat de l'arquitectura noucentista a Terrassa. Amb una nau rectangular de 840 m², estructures de ferro i una coberta de teula ceràmica, es va dissenyar per aprofitar al màxim la llum natural gràcies a les seves grans finestres i espais oberts. 

Inicialment, comptava amb 71 llocs de venda a l'interior i 63 a l'exterior.  

Avui dia, el Mercat de Sant Pere compte amb 20 paradistes i manté la seva funció original com a mercat d'alimentació, amb espais especialitzats en peix, carn, fruita. aviram i verdura.  

Continua sent un punt de trobada essencial per al comerç i la vida del barri de Sant Pere i voltants. 

Pàgina web i compra online

Localització

Horaris de venda:

  • Dilluns: tancat
  • Dimarts i Dimecres: de 7:30 h a 14:00 h
  • Dijous: de 7:30 h a 14:00 h i de 17:00 h a 20:00 h 
  • Divendres: de 8:00 h a 20:00 h
  • Dissabte: de 7:30 h a 14:00 h

Serveis a la clientela

  • Taquilles refrigerades
  • Zones de descans
  • Entrega a domicili
  • Megafonia
  • Infoservei
  • Wifi Gratuït 

Com arribar-hi

En cotxeZona blava amb tarifa reduïda a tot el barri de Sant Pere

En autobúsLínia 7, amb parada davant el mercat i línies properes amb parada al Passeig 22 de Juliol: L1,L2,L3,L6 L10