El passat 7 de maig, al Teatre Principal de Terrassa, vam celebrar la 10a edició dels Premis Muncunill a la Innovació, una cita ja consolidada que reconeix i impulsa el talent, la creativitat i la capacitat innovadora del teixit empresarial, cultural i social.
La gala es va iniciar amb la benvinguda de la periodista Sheila Allen i amb un moment especialment inspirador: el conte "Innovar humanament" a càrrec de Marc Artigau.
Els guardonats en aquesta edició han estat:
Premi Muncunill a la Innovació empresarial d'àmbit Local a COMSER, empresa especialitzada en consultoria, validació i enginyeria per al sector farmacèutic, que contribueix a la millora de la salut i la qualitat de vida mitjançant processos industrials segurs, eficients i d'alt valor afegit.
Premi Muncunill a la Innovació Empresarial d'àmbit estatal a Luxquanta, empresa deep tech pionera en comunicacions quàntiques, que desenvolupa sistemes de distribució de claus quàntiques per garantir la seguretat de les dades en infraestructures crítiques.
Premi Muncunill a la Innovació empresarial d'àmbit Cultural a Casa Batlló, icona del modernisme català i Patrimoni Mundial de la UNESCO, referent internacional en la innovació cultural i museogràfica, amb una aposta constant per la tecnologia i les experiències immersives.
Premi Muncunill a la Innovació empresarial d'àmbit Social a Domestic Data Streamers, col·lectiu de periodisme de dades que transforma informació complexa en experiències comprensibles i humanes, posant les dades al servei de la consciència social i la presa de decisions.
Premi d‘Honor ha estat per Leitat Technological Center, en reconeixement a la seva trajectòria dedicada a la recerca, el desenvolupament i la innovació (R+D+i).
L'acte ha comptat amb els parlaments institucionals de:
☑️ Sr. Joan Salvador, 5è Tinent d'Alcalde de l'Àrea de Projecció de la ciutat i Regidor dels Serveis d'Innovació i TU.Terrassa Universitària.