Tornen les piscines municipals

Aquest estiu podrem gaudir de les piscines municipals a l'aire lliure.
Quan obren?
Cada dia, del dissabte 22 de juny, al diumenge 1 de setembre.
On estan?
- Piscina del parc de Vallparadís (carrer Llac de Vallparadís, a dins del parc). Telèfon: 93 739 74 19. Mapa.
- Piscina de La Maurina (carrer Felip segon, número 39). Telèfon: 663 40 01 49. Mapa.
- Piscina de les Arenes (carrer Tibidabo, número 60). Telèfon: 937 316 786. Mapa.
- Piscina de Sant Llorenç (carrer Castellsapera, número 7). Telèfon: 937 863 001. Mapa:
Quin preu tenen?
L'entrada general costa 3 euros. Hi ha alguns descomptes:
- Menors de 6 anys: entrada gratuïta.
- Nens i nenes de 7 a 13 anys: 2,5 euros.
- Esplais i casals: 2 euros.
- Majors de 65 anys o jubilats: 2,5 euros.
- Persones amb discapacitat: 2,5 euros.
- Targeta de 10 entrades: 25 euros. No hi ha abonaments per a tot l'estiu.
Com podem comprar les entrades?
Tenim 2 opcions:
- Comprar-les el mateix dia a la taquilla de la piscina. Podem pagar amb targeta o en efectiu, amb monedes i bitllets.
- Comprar-les per internet fins a 3 dies abans d'anar a la piscina. Per exemple, si volem anar a la piscina el dissabte, podem comprar les entrades a partir del dimecres, a les 9 de la nit. O si volem anar-hi el dijous, podem comprar-les a partir del dilluns, a les 9 de la nit. Ens hem de registrar a aquesta pàgina web .
Torns de visita
Hi ha 2 torns de visita diferents, matí o tarda. No podem estar-nos tot el dia a la piscina. Així, l'Ajuntament pot netejar les piscines durant el migdia i permetre a més persones gaudir de la piscina.
- Torn de matí: de 10.30 a 2.30.
- Torn de tarda: de 3.30 a 7.30.
Altres qüestions
- Si volem utilitzar les taules de pícnic de les piscines, hem de reservar-les abans a la mateixa pàgina web de les entrades anticipades. Podrem reservar una taula durant 1 hora.
- Podem utilitzar el servei de guarda-robes per guardar objectes grans, com neveres portàtils, bosses amb menjar o cascos. NO hi podem guardar bicicletes o patinets (fora de les piscines hi ha espais per deixar-los).
Més informació
- Pàgina web de les piscines municipales
- Telèfon: 937 832 711 (servei municipal d'esports)
- Correu: [email protected]
- Notícia original