Mapa de les afectacions del trànsit

(navega sobre les icones per obtenir més informació)

Clica aquí per obrir el mapa general i optimitzar la navegació.

Accediu a la informació dels darrers talls de carrer o restriccions de trànsit:

Canvis als accessos a l'Hospital des de la N-150 amb motiu de la represa de les obres a la carretera

Amb motiu de la represa de les obres de construcció d'una rotonda a l'accés de l'Hospital de Terrassa des de la carretera N-150, promogudes des de la Direcció General d'Infraestructures de Mobilitat del departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica de la Generalitat, a partir del dilluns 8 de juny i durant el transcurs de les obres, s'inhabilitarà l'accés a la carretera de Torrebonica i l'Hospital des de la N-150, sentit Sabadell.

Per aquest motiu, els vehicles provinents de Terrassa que es dirigeixin a l'Hospital de Terrassa hauran de canviar de sentit a la rotonda de la cruïlla de la N-150 i el carrer de la Pedra Blanca, ubicada uns 400 metres, passat l'Hospital, direcció Sabadell (a l'alçada del Consell Comarcal i el Mercavallès), i accedir-hi per la carretera de Torrebonica, en sentit Terrassa.

Aquest itinerari també aplicarà als autobusos de les línies urbanes 1 i H (direcció Hospital), i de les línies interurbanes B8 i B9 (direcció Hospital), C2, C5 i C7 (direcció Sabadell) i N61, que, per aquest motiu, podran acumular retards.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mapa de les afectacions