Resultats de la campanya de control a ciclistes i usuaris de VMP

Del 6 a l'11 de gener, la Policia Municipal de Terrassa hem dut a terme una campanya de control a ciclistes i usuaris de VMP, amb un resultat de 169 denúncies.

Concretament, les denúncies interposades a conductors de VMP:
- 81 circular per la vorera
- 29 circular més d'una persona
- 19 circular posant en risc vianants i altres usuaris
- 12 circular de nit sense llums o reflectants
- 11 circular fent ús del mòbil
- 7 circular amb auriculars

A conductors de bicicletes es van interposar 9 denúncies.

La Policia Municipal de Terrassa recorda a la ciutadania la importància de respectar la normativa per garantir una mobilitat segura i cívica per a tothom a Terrassa.