Servei de Consum
- Telèfon:
- 937 397 429
- Adreça electrònica:
- [email protected]
- Correu postal:
- Ctra. de Martorell, 95 2a planta (08224 Terrassa)
Des del Servei de Consum estem treballant intensament per donar-vos suport i tota la informació que tenim al nostre abast en relació al drets i deures de les persones consumidores que s'han vist afectades en els seus hàbits de consum degut a la crisi del coronavirus. En aquest sentit, qualsevol dubte relacionat el podeu dirigir a través de la nostra bústia [email protected] i també ens trobareu al telèfon 937 397 429, de dilluns a divendres de 9 a 14 h.
A continuació us adjuntem el recull de preguntes més freqüents en l'àmbit de consum que ha editat la Diputació de Barcelona en motiu de la crisi del Covid-19: Preguntes i respostes
També trobareu tota la informació relacionada al web municipal apartat coronavirus i al web de la Generalitat de Catalunya.
El Servei de Consum presta serveis d'informació, orientació i assessorament sobre temes de consum.
Mitjançant aquest web, ciutadania i empreses podreu consultar aspectes relacionats amb la informació general de consum, el control de mercat, la seguretat dels productes i serveis, per reclamar i/o denunciar, per rebre formació ... així com accedir als tràmits disponibles a la Seu Electrònica.
Conèixer els drets i deures que teniu com a persones consumidores, us permet exercir un consum responsable, moderat i informat.
El Servei de Consum amplia els punts de primera atenció amb les Oficines d'Atenció Ciutadana i a l'Oficina d'Atenció a l'Empresa (OAE):
Recordeu que també és possible fer tràmits per telèfon: