Servei de Consum
- Telèfon:
- 937 397 429
- Adreça electrònica:
- [email protected]
- Correu postal:
- Ctra. de Martorell, 95 2a planta (08224 Terrassa)
El procediment de l'arbitratge s'inicia amb la mediació i si aquesta no és possible, es dóna pas a l'arbitratge, sempre i quan s'accepti de forma voluntària per part de l'empresa.
La mediació i l'arbitratge
És un procediment extrajudicial que es caracteritza per la intervenció d'àrbitres, imparcials i experts que emeten una resolució (un laude) que és d'obligat compliment per a les dues parts.
L'adhesió de les empreses
L'adhesió a la Junta Arbitral de Consum de Catalunya es fa patent per mitjà d'un distintiu oficial d'adhesió, que pot ser col·locat en un lloc destacat de l'establiment i ser usat en la publicitat, factures i documentació de l'empresa.
Aquest distintiu representa un signe de confiança i un avantatge competitiu, que posa de manifest un plus de servei i un factor de qualitat i de professionalitat. Si sou una empresa interessada en l'adhesió, adreceu-vos al Servei de Consum.
Haureu d'emplenar i signar un compromís, adjuntar-hi la documentació acreditativa de la raó social, l'activitat i de la representació legal de l'empresa. També podeu iniciar el tràmit telemàticament, tot i que el distintiu us el lliuraran en mà a les oficines de Consum.