Si vols reemprendre agafant la gestió d'una empresa o si vols cedir la teva empresa i estàs interessat en conèixer i participar en el programa Reempresa, demana
cita telemàticament o per telèfon a l'OAE.
En què consisteix la cita?
És una entrevista amb personal tècnic municipal per donar a conèixer la Reempresa, per recollir tota la informació necessària per participar i donar-vos d'alta al sistema informàtic.
Les entrevistes poden ser telemàtiques o presencials.
Amb les persones reemprenedores es determina el perfil de l'usuari com a reemprenedor, així com les seves preferències respecte a l'empresa objectiu a reemprendre.
En el cas de les empreses cedents l'objectiu principal de l'entrevista és determinar el perfil d'empresa cedent, conèixer quina és la motivació de venda, la trajectòria econòmica i professional de l'empresa, i la situació actual. Així mateix, determinar una primera oferta de cessió, i posteriorment, publicar l'anunci en la web.
La documentació a presentar si finalment es participa al programa, relativa a l'empresa cedent i en funció de la forma jurídica del titular, és la següent:
Empresaris individuals
- Contracte de lloguer
- Llicència d'activitats
- IRPF (model 100 o 4t trimestre dels models 130 o 131) mínim del darrer any
Societats
- Contracte de lloguer
- Llicència d'activitats
- Escriptures de constitució
- Impost de societat (model 200) mínim del darrer any