Comprimits per calmar l'angoixa dels animals

Pel regidor de Benestar Animal. Noel Duque, es tracta «d'enviar un missatge a la ciutadania i, a qui aquest Sant Joan farà ús d'elements pirotècnics, perquè recordin que els animals són essers vulnerables i un col·lectiu pel qual cal vetllar»

Els comprimits es podran recollir a la parada que s'hi instal·larà al Casal Cívic Municipal del Vapor Gran (Passeig del Vapor Gran, 39) Les persones que ho desitgin podran acostar-se al punt de repartiment els dies 19, 20 i 23 de juny de 17h a 20h i el dissabte, dia 21, de 10h a 18h. També podran fer consultes a una auxiliar ,veterinària que respondrà els dubtes que puguin sorgir en l'administració de les pastilles.

Benestar Animal recorda que aquesta administració no substitueix en cap cas les recomanacions d'un veterinari de referència i que per rebre els comprimits s'haurà de portar la cartilla veterinària que acrediti que l'animal està xipat i censat. Aquells que no tinguin el document que acrediti el cens, hauran de signar un model de declaració responsable conforme l'animal està censat.