A Terrassa tens moltes possibilitats de formar-te i d'aprendre o aprofundir en una professió. Tot depèn de la  teva vocació, de les teves necessitats i del punt de partida.

Coneix millor les possibilitats sobre ensenyaments professionals a Tipus FP.

Tota l'oferta formativa la trobareu al portal treballterrassa.cat

Novetats 2022-2023 FP Inicial

Administració i gestió
  • ​ CF Grau Mitjà en Gestió administrativa (àmbit sanitari) a l'INS Santa Eulàlia

Comerç i màrqueting

  • PFI-PTT d' Auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic, a l'INS Cavall Bernat. Ubicació dels curs: Escola Municipal La Llar i Escola Municipal d'Art i Disseny.
  • CF Grau Mitjà en Comercialització de productes alimentaris 2000h a l'INS Cavall Bernat

Informàtica i comunicacions  

  •  CF Grau Bàsic en  Sistemes microinformàtics i xarxes, a l'INS Nicolau Copèrnic.
  • CF Grau Superior en  Desenvolupament d'aplicacions multiplataforma (DAM),  a Vedruna -Vall Terrassa.
  •  Possibilitat de fer els 2 cicles en 3 anys acadèmics a Vedruna-Vall Terrassa de CFGS Administració de sistemes informàtics en xarxa (ASIX) perfil seguretat i CFGS Desenvolupament d'aplicacions Multiplataforma (DAM). 

Hoteleria i turisme

  •  PFI Auxiliar de pastisseria i forneria (per NEE) a L'Heura del Vallès
Sanitat
  • PFI d'Auxiliar en centres sanitaris, a l' INS Investigador Blanxart
  • CF Grau Superior en Documentació i administració sanitàries, amb possibilitat de realitzar-lo a distància al Centre de Formació Professional Sant Llàtzer