IMPORTANT: En cap cas s'atendrà cap persona de forma presencial, de manera que la ciutadania no s'ha de desplaçar a cap centre de serveis socials de l'Ajuntament.
Aquí trobareu la informació general d'aquest ajut que haureu de gestionar en el seu corresponent tràmit i dintre del periode pertinent.
Curs 2021-2022
Període de presentació de la sol·licitud: 27/04/2021 a 21/05/2021 (ambdós inclosos)
Procediment
1. Famílies que ja rebien o havien sol·licitat l'ajut durant el curs 20-21:
- Rebran un missatge de text al mòbil amb un enllaç a l'esborrany de la sol·licitud.
- Si l'esborrany és correcte: hauran de validar l'esborrany prement el botó "signar" al final de l'esborrany.
- Si volen fer alguna esmena a l'esborrany: hauran d'omplir el corresponent formulari que trobaran a la Seu Electrònica, indicant el número d'esborrany.
- Data límit: 14 de maig.
2. Famílies que volen presentar una nova sol·licitud per al curs 21-22 o famílies que no han rebut l'esborrany a través d'un missatge de text:
- Hauran d'omplir el formulari de sol·licitud a la Seu Electrònica
- A la sol·licitud s'ha de fer constar el codi identificador de l'alumne/a sol·licitant (IDALU), assignat pel Departament d'Educació de la Generalitat i que ha de facilitar el centre educatiu. Els alumnes de P3 no en disposen, però per la resta és una dada obligatòria.
- En cas de necessitar ajuda, poden trucar al 010 i demanar cita prèvia telefònica, de manera que se'ls assignarà un dia i hora per rebre una trucada de personal tècnic de Serveis Socials, que els ajudaran a realitzar el tràmit de forma totalment telemàtica.
Documents relacionats
Cartell informatiu de les beques menjador pel curs 21-22
Resum instruccions de sol·licitud d'ajuts de menjador escolar pel curs 21-22