Oficina d'Atenció a l'Empresa
- Telèfon:
- 937 397 000
- Adreça electrònica:
- [email protected]
- Correu postal:
- Ca dels Telers, 5 1 -2 (08221 Terrassa)
La regulació en matèria de consum permet defensar els interessos de les persones consumidores i usuàries, i informar a comerciants, a l'empresariat i qui presti serveis, per tal que coneguin i apliquin les normes referents a consum.
Els requisits generals en matèria de consum que s'han de tenir en compte a nivell d'empresa, tant per complir amb la normativa com per gaudir de l'agraïment i la fidelitat de la clientela, serien els següents:
L'adhesió a la Junta Arbitral de Consum és una altra manera de generar confiança en els vostres productes i en els serveis que oferiu, ja que representa una garantia de qualitat i seriositat per al negoci que exhibeix el seu distintiu.
Un bon servei i una bona atenció postvenda ajudaran a fidelitzar la clientela i generar-ne de nova.
Document resum de les obligacions dels establiments i empreses en matèria de consum
Per a més informació, us podeu adreçar al Servei de Consum o a l'Agència Catalana de Consum.