Dia Mundial de la Síndrome de Dravet
El 23 de juny, Terrassa se suma al Dia Mundial de la Síndrome de Dravet, una malaltia neurològica minoritària que es manifesta durant la infància i provoca una forma greu d'epilèpsia, amb un important impacte en la qualitat de vida de les persones afectades i les seves famílies.
Com a mostra de suport i sensibilització, la façana de l'Ajuntament i el monument de la Dona s'il·luminaran per donar visibilitat a aquesta malaltia i contribuir a la conscienciació de la ciutadania.
Amb aquest gest, es vol reafirmar el compromís amb les persones afectades, les seves famílies i la necessitat de continuar avançant en la recerca i el coneixement de la síndrome de Dravet.