Darrer Consell de la Gent Gran de l'any

El passat 8 d'octubre, es va realitzar una nova sessió del Consell Municipal de la Gent Gran, presidida per la regidora Ruth Hibernón. La trobada, que va comptar amb una elevada participació de les entitats del sector, va servir per posar en comú diversos temes d'interès i fer seguiment de les accions en curs.

Entre els punts destacats de l'ordre del dia, es va parlar de la nova residència per a gent gran que s'està construint a la ciutat, una infraestructura molt esperada que respon a les necessitats creixents del col·lectiu. També es va valorar molt positivament la funció del Casal Anna Murià com a refugi climàtic durant els mesos d'estiu, una iniciativa que ha estat ben acollida per la ciutadania.

A més, es va fer seguiment del Pla d'accions 2024-2027, es va fer balanç del Mes de la Gent Gran i es van presentar nous projectes i accions que es duran a terme pròximament per continuar millorant la qualitat de vida de les persones grans de Terrassa.

La regidora va agrair la implicació de totes les entitats participants i va destacar la bona feina conjunta que es fa des del Consell per construir una ciutat més inclusiva i atenta a les necessitats de la gent gran.