L'Activa el +60 és un programa de difusió d'activitats que es fan a Terrassa. Aquesta difusió es realitza a través de missatges via What'sApp, en format de lectura fàcil. Les informacions que s'envien faciliten al màxim tot el que cal saber per a realitzar les activitats proposades, que poden ser tant presencials com telemàtiques. 

L'Activa el +60 informa sistemàticament del que apareix a l'Agenda ciutadana per a tota la ciutadania, a webs d'entitats de la ciutat, així com de serveis de l'Ajuntament, o altres activitats d'interès.​

Igualment, el Servei de Promoció de la Gent Gran també segueix oferint algunes activitats pròpies com a servei que es van organitzant al llarg de l'any i que es difonen a través del programa.

L'Activa el +60 ofereix la possibilitat a les persones participants de triar rebre la informació en català  i castellà.

Els requisits per apuntar-se i rebre missatges d'activitats al mòbil via WhatsApp:

  • Tenir 60 anys o més
  • Trucar al mòbil de l'Activa el +60 - 606 45 71 40 (l'horari d'atenció és de dilluns a dijous de 9 a 13h) o
  • Omplir el  formulari 

Tot i que l'Activa el +60 és un programa adreçat a les persones de 60 anys o més a títol personal, també s'ha habilitat una alta al programa per a professionals de referència de persones grans amb l'objectiu d'arribar a aquelles persones que, pel motiu que sigui, no tenen capacitat o possibilitats de rebre aquest programa de forma personal. Això permet saldar part del problema de la bretxa digital. Per rebre més informació truqueu al telèfon de l'Activa el +60.

Per difondre activitats d'envelliment actiu i saludable:

Si sou una entitat, associació o una institució, i esteu interessats en que fem difusió d'una activitat que organitzeu, podeu facilitar informació sobre aquesta al correu electrònic [email protected], especificant:

  • Nom de l'Activitat
  • Pòster o imatge si la teniu (adjuntar)
  • Breu explicació de l'activitat
  • Lloc i hora on es realitza l'Activitat
  • Informació sobre formes d'inscripció en cas que s'hagi de fer (preferiblement amb un telèfon on trucar si és possible i horari d'atenció al públic)
  • Informació del preu o gratuïtat de l'activitat
  • Web o enllaç on poder veure més informació (si n'hi ha)

Els divendres es decideix què sortirà publicat la setmana següent, per tant les activitats que no rebem abans de divendres, no seran difoses pel canal.

Per a més informació